İhracat Stratejileri ve Anahtar Hamleler

maxima

Üye
Katılım
21 Eyl 2022
Mesajlar
502
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
Türkiye
Dış ticaret ve ihracat, özellikle herhangi biri belirli bir ürün veya bölgede uzmansa, uluslararası tüccarlar için fırsatlarla olgunlaşmıştır. Temas ağı işten memnun ama şimdi ürünleri satmak için yeni pazarlar bulmak istiyor. Doğru ihracat için, aşağıdaki ihracat stratejileri, herkesin yeni pazarlarda başarılı olmasını sağlayacaktır:

  • Coğrafi pazarlar ─ özellikleri ve performansı;
  • Ürün grupları – bulunabilirlik, kaşe ve fiyatlar;
  • Tüketicilerin ─ özellikleri, değerleri ve ihtiyaçları, hatta iletişim bilgileri;
  • Rekabet ortamı – ana oyuncular ve profilleri;
  • Mevcut ticaret yapıları – geçmiş ve günümüz;
  • Potansiyel yerel ortaklar – ürünleri ve konumları.
Bunların dışında, ihracat stratejileri için herhangi bir küresel ticaret sisteminin özü, aşağıdaki temel kavramlara odaklanmak zorundadır:

Güçlü İhracat Stratejisi Güçlü Teklifler

İhracat için herhangi bir başarılı plan, yüksek kaliteli, benzersiz bir ürünle başlamalıdır. Piyasada halihazırda mevcut olanı kopyalamak, yeni gelenlerin yer açmasını engelleyecektir, çünkü denizaşırı ülkelerdeki mevcut oyuncular ve yerli üreticiler yerleşik şirket olma avantajına sahiptir. Doğru ürün, yurtdışındaki ticaret fırsatları söz konusu olduğunda büyük bir fark yaratır.

Kaynak: https://www.dacdisticaret.com/ihracat-stratejileri/
 
Üst